FANDOM

Canter Zoom — reżyser filmowy, wujek Juniper Montage.

Wygląd

Canter jest mężczyzną z średnim wieku o jasnopomarańczowej skórze, włosach w kolorach zielonym i białym oraz pomarańczowych oczach. Posiada brodę, a jego włosy są związane z krótką kitkę. Nosi na sobie zielona koszulę z naszywką na jednym z rękawów w postaci kamery (jest to pewnie nawiązanie do jego znaczka gdyby był kucykiem), beżową kamizelkę z dwoma kieszeniami oraz jasnobeżowe spodnie. Jego buty są w żółto-brązowe. Dodatkowymi elementami jego stroju jest identyfikator i okulary w czarnej oprawce.

Wystąpienie

Canter Zoom ma swój debiut jako postać tła w końcówce filmu Legenda Everfree. Uczestniczy tam w kryształowym balu zorganizowanym przez Rainbooms, mającym na celu zebranie środków na uratowanie obozu Everfree. Nie znaliśmy wtedy jego imienia.

Wydarzenie to odbija się na jego drugim, większym wystąpieniu w odcinku specjalnym Magia filmu, gdzie zaprasza członkinie Rainbooms, do swojego studia filmowego, w ramach podziękowania za ocalenie obozu. Mogą one obserwować powstawanie filmu o Dzielnej Do. Wkrótce jednak pojawiają się problemy z realizacją filmu. Giną bardzo ważne rekwizyty i stroje, scenografia rozpada się, a aktorka grająca Dzielną Do, Chestnut Magnifico odmawia wcielenia się w nią, gdyż otrzymuje inne, ważne zgłoszenie. Canter jest gotów zrezygnować z kręcenia filmu, ale uczennice Liceum Canterlot nie zamierzają na to pozwolić. Wkrótce dzięki ich działaniom, okazuje się, że za ginącymi rekwizytami i rozpadającą się scenografią stała jego własna siostrzenica, Juniper Montage. Okazuje się, że dziewczyna robiła to, bo była zazdrosna o Chestnut, która dostała rolę, której pragnęła również Juniper. Ponadto aktorka zjadała wszystkie ulubione pralinkowe batoniki dziewczyny. Canter wybacza swojej siostrzenicy, ale zabrania jej wchodzić do jego studia przez bardzo długi czas. Wraca również Chestnut, zgadzając się znów grać Dzielną Do, ponieważ to inne zgłoszenie okazało się nieporozumieniem. Film jest kręcony z sukcesem, a Canter Zoom nagradza uczennice Canterlot za pomoc dając im malutkie role w filmie.

 Ciekawostki

  • Mimo iż pochodzi ze świata ludzi, to nie znamy jego kucykowego odpowiednika.

Galeria

EG MF Reżyser rozmawia z dziewczynami
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Cytaty

Magia filmu

  • Ehh. Cięcie!
  • Ależ Juniper, jesteś za młoda i brakuje ci doświadczenia.

Magia lustra

  • Ciesz się, że załatwiłem ci tę pracę, po tym, co zrobiłaś na planie filmowym.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Canter Zoom

  • Juniper Montage: Siostrzenica czy bratanica?

    4 wiadomości