FANDOM

Zephyr Breeze — postać epizodyczna. Przypomina pewną postać z serialu My Little Pony: Przyjaźń to magia o tym samym imieniu i podobnej osobowości.

Wystąpienia

Zephyr pojawia się w odcinkach My Little Pony: Equestria Girls - Better Together (seria 1). W odcinku Przypływ mocy chciał zabrać Rainbow Dash na przejażdżkę do centrum. Rainbow odmówiła mu, a dokładniej to uciekła. W odcinku Na błękitnej fali chwalił się swoją deską Gladys przed Rainbow Dash i Applejack, lecz gdy wypłynął na wodę uświadomił dziewczynom, że nie umie surfować. Potem poprosił Rainbow Dash o lekcje surfowania, ona się zgodziła, ale zrobiła to tylko dla Gladys. W drugim sezonie jest jako postać tła.

W odcinku specjalnym Świąteczne niespodzianki pracuje jako sprzedawca w sklepie z gadżetami, gdzie pomaga Rainbow Dash znaleźć prezent dla Fluttershy.

Wygląd

Zephyr jest bardzo wysokim i smukłym chłopakiem. Zephyr posiada miętową sierść, jasnoróżowe oczy przechodzące w fiolet oraz blond włosy. Chłopak swoje włosy upina w kok. Znaczkiem Zephyr'a jest pomarańczowe pióro nad falami. Posiada także lekki zarost.

Charakter

Zephyr jest leniwy, rozpieszczony i ekscentryczny. Lubi swój wizerunek i bycie w centrum uwagi. Przejmuje się także swoim wyglądem, a w szczególności włosami. Jest on również zauroczony w Rainbow Dash. Gdy tylko nadarzy się okazja, flirtuje z nią.

Zobacz także

Galeria

EG BT18 Zephyr Breeze podchodzi do dziewczyn
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.

Cytaty

Przypływ mocy

  • Hej, Rainbow! Tu jesteś. Przejedziesz się ze mną do centrum?

Na błękitnej fali

  • Której z was na mój widok zabije szybciej serce? Siemka, dziewczyny.